donderdag 17 november 2016

De nieuwe website van Smartin


Vandaag is onze nieuwe website online gegaan. We zijn een iets andere weg ingeslagen. Voorheen richtten we ons eigenlijk vooral op websites en webwinkels. Nu is dit nog steeds een van de hoofdtaken, maar zijn we wat extra werkzaamheden gaan doen.

Toen ik, Martin Hoekstra, ooit begon met Smartin Design op een zolderkamer in Heerenveen deed ik van alles en nog wat. Ik zette Smartin Design op omdat mijn hobby een beetje uit de hand begon te lopen. Ik wou niet dat mijn klanten, belastingtechnisch gezien, de dupe zouden worden van mijn werkwijze dus ging ik op een regenachtige dinsdagmiddag naar de KVK in Leeuwarden.

Uiteindelijk ben ik een beetje de kant van alleen webdesign ingeslagen. Dit had ook grotendeels met de markt te maken en werkte goed voor mij. Echter ben ik toch echt een creatieveling en wat heb ik het gemist om andere dingen te doen zoals huisstijlen ontwerpen en video’s maken.

Op onze nieuwe website is te zien dat je bij ons weer terecht kan voor verschillende zaken. We hebben dit als volgt ingedeeld:

  • Websites & Webwinkels
    • Zoals je van ons gewend bent maken wij een website of webwinkel zoals jij dat wilt. We kunnen werken met verschillende CMS-systemen. Omdat we voor service gaan kunnen we ook de hosting, domeinnaam en alle ingewikkelde zaken doen. Dan nemen we ook direct graag het onderhoud voor ons rekening. Je krijgt periodiek een factuur en hoeft je geen zorgen te maken over je website of webwinkel.
  • Art & Offline
    • Huisstijlen, logo’s, flyers, tekeningen, bedrijfsvideo’s, animaties, foto’s of misschien iets wat nog niet bestaat. Wij kijken met alle liefde wat we voor je kunnen betekenen.



We hebben daarnaast een groot portfolio met professionals voor de dingetjes die we niet kunnen. Op deze manier krijg je bijvoorbeeld de perfecte foto van je pand op de website. Het kan dus zijn dat ik bijvoorbeeld een fotograaf / dronepiloot meeneem.


Jarenlang hebben wij voor een klein bedrag websites en webwinkels verkocht. Die tijd is voorbij, maar we zijn wel heel graag iedereen van dienst. Dit is de reden dat wij Webtrompet hebben opgezet. Hier heb ik eerder over geschreven en het komt er in het kort op neer dat je zelf in een handomdraai een website of webwinkel maakt. Alles is mogelijk en wij houden dit up-to-date. Je betaalt een vast bedrag per maand en na drie maanden ben je al contractsvrij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten